گوتا پرکا 6% _روکو

Gutta Percha 6% - Roeko

رادیواپک

قابلیت تراکم پذیری بالا
قابل انعطاف

سایز بندی: 35، 40، آسورت

تعداد در بسته: 60 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

کشور تولید کننده: آلمان

 

دسته بندی : گوتا پرکا
کد محصول : 140222433

قیمت از : 98,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

گوتا پرکا 6% روکو یکی از پر مصرف‌ترین مواد دندانپزشکی در بین متخصصان درمان کانال ریشه می‌باشد.
گوتا پرکا 6% روکو با توانایی مهر و موم کردن بالای خود در کانال ریشه دندان، محصولی مناسب برای پر کردن کانال و جلوگیری از نفوذ باکتری ها می‌باشد.

 

سایزبندی گوتا پرکا 6% روکو:


35
40
آسورت

 

گوتا پرکا 6% روکو با قابلیت انعطاف پذیری بالای خود، کار را برای درمان کانال ریشه به روش تراکم جانبی سرد برای دندانپزشک آسوده می‌کند و گوتا پرکا 6% روکو به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود زیست سازگار بوده و هیچ گونه واکنش آلرژیک را پس از درمان به وجود نمی آورد.

 

ویژگی های گوتا پرکا 6% روکو:


رادیواپک
قابلیت تراکم پذیری بالا
قابل انعطاف
تقارب 6 درصد
زیست سازگار،بدون ایجاد واکنش سیستم ایمنی بیمار
سیل مناسب و جلوگیری از نفوذ باکتری
قابل استفاده برای پر کردن کانال به روش تراکم جانبی و عمودی


اطلاعی در رابطه با شرکت دندانپزشکی روکو: 


شرکت دندانپزشکی روکو یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات دندانپزشکی معروف است. شرکت دندانپزشکی روکو یکی از برندهای معتبر در زمینه مواد دندانپزشکی است. این شرکت تولید کننده محصولات با کیفیت و مورد تایید در حوزه دندانپزشکی می‌باشد.که یکی از محصولات محبوب این شرکت گوتا پرکا 6% روکو است.


در هنگام خرید گوتا پرکا 6% روکو به موارد زیر توجه کنید:


کشور تولید کننده: آلمان
تعداد در بسته: 60 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

 

خريد و قيمت گوتا پرکا 6% روکو:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، گوتا پرکا 6% روکو را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات گوتا پرکا 6% روکو موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.


• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله گوتا پرکا 6% روکو هستند.


• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید گوتا پرکا 6% روکو نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5